U principiu di travagliu è u metudu di funziunamentu di a valvula globu sò analizzati

In u prucessu di produzzione è di tubazioni di l'attellu chimicu di u carbone, a valvula di stop hè spessu aduprata. Eccu per analizà u so principiu di funziunamentu è u so funziunamentu. Oghje, a capisceremu inseme.

A valvula Globe, cunnisciuta ancu cum'è valvula di cut-off, hè una di e valvule più largamente usate. Hè pupulare perchè a frizione trà a superficia di sigillatura in u prucessu d'apertura è di chjusura hè chjuca, più resistente, l'altezza di apertura ùn hè micca grande, faciule da fabricà, manutenzione cunveniente, micca solu adatta per pressione bassa è media, ma ancu adatta per alta pressione. A valvula Globe hè una valvula di sigillatura furzata, dunque quandu a valvula hè chjusa, a pressione deve esse applicata à u discu per furzà a superficia di sigillatura à ùn fughje.

Principiu di travagliu di a valvula di tagliu: a valvula ghjoca un tagliu in a so linea in u mediu è u rolu impurtante di l'acceleratore, valvula di tagliu, cum'è una sorta di valvole di classe troncata estremamente impurtante, chì esercitanu un torque nantu à u sigillo di stelo di a valvula, stemma di a valvula in direzzione assiale à a pressione annantu à u discu, a superficia di saldatura di a valvula è a superficia di saldatura di u sedile di a valvula si adattavanu strettamente, impediscenu a fuga di mezu longu i spazii trà a superficie di saldatura.

A sigillatura di a valvula di u globu hè cumposta da a faccia di sigillatura di u discu di a valvula è di a faccia di sigillatura di u sedile di a valvula. U gambu cunduce u discu di a valvula per move verticalmente longu à a linea centrale di u sediu di a valvula. In u prucessu di apertura è di chiusura di a valvola globu, l'altezza di apertura hè chjuca, hè faciule d'aghjustà u flussu, è hè cunveniente da fabricà è mantene, è a pressione hè applicabile à una vasta gamma.

Rispuntendu à a produzzione industriale di un altru tipu di valvola di tagliu cumunamente aduprata - valvola di porta, da u puntu di vista strutturale, a valvola globu hè più simplice di a prima, faciule da fabricà è da mantene. In a vita di serviziu, a superficia di saldatura di a valvula di tagliu ùn hè micca faciule da usà è di graffi, in u prucessu di apertura è di chiusura di u discu di a valvula senza scorrimentu relativu trà a superficie di saldatura di u sedile, cusì menu usura è graffi nantu à a superficie di saldatura, cusì à migliurà a vita di serviziu di e valvole di u globu di u sigillu in u prucessu di a corsa di discu piena è chjuca, a so altezza paragunata à l'altra valvula più chjuca. U svantaghju di a valvola di u globu hè chì u mumentu d'apertura è di chiusura hè grande è hè difficiule di realizà l'apertura è a chiusura veloci. Perchè u canali di flussu in u corpu di a valvula hè tortuoso è a resistenza di u flussu di u fluidu hè grande, a perdita di putenza fluida hè grande in u pipeline.

Per e valvole à globu, non solu deve esse capace di installà è mantene, ma ancu di operà.

1, apre è chjude a valvula di u globu, a forza deve esse stabile, micca impattu. Alcune apertura è chjusura di l'impattu di e cumpunenti di a valvola à globu ad alta pressione anu pigliatu in contu sta forza d'impattu è a valvula à globu generale ùn pò micca esse uguale.

2. Quandu a vàlvula di u globu hè tutta aperta, u volantinu deve esse invertitu un pocu, affinchì i fili sianu stretti, per evità di allentassi è di danneghje.

3. Quandu u pipeline hè adupratu per a prima volta, ci hè assai sporcizia interna, dunque a valvula di tagliu pò esse aperta un pocu, lavata da u flussu à grande velocità di u mezu, è poi chjosa delicatamente (micca chjosa rapidamente o in modu viulente, per impedisce à l'impurità residuale di ferisce a superficia di sigillatura), hà apertu di novu, ripetutu parechje volte, lavatu a terra pulita, è poi messu in travagliu nurmale.

4. Apri nurmalmente a valvula di u globu, ci pò esse tarra nantu à a superficia di saldatura. Quandu hè chjusu, u metudu sopra deve esse ancu usatu per lavallu pulitu, è dopu ufficialmente chjusu.

5. Se u volantinu è u manicu sò danneggiati o persi, devenu esse equipati immediatamente, è ùn ponu micca esse rimpiazzati da a manu di a piastra mobile, in modu da evità di dannighjà u staminale di a valvula da quattru lati, è ùn riesce micca à apre è chjude, per causanu accidenti in a produzzione.

6, alcuni media, raffreddamentu dopu chì a valvula di tagliu hè chjusa, in modo chì a contrazione di a valvola, l'operatore deve esse chjusu di novu à u tempu adeguatu, in modo chì a superficie di sigillatura ùn lascia micca una cucitura fina, altrimenti, u mezu da u flussu sottile à alta velocità di cusgitura, hè faciule d'erosione di a superficia di saldatura.

7. S'ellu si trova chì l'operazione hè troppu laboriosa, i motivi devenu esse analizzati. Se l'imballu hè troppu strettu, pò esse rilassatu currettamente. Se u gambu di a valvola hè inclinatu, u persunale deve esse notificatu per riparà. Alcune valvole à globu, à u statu chjosu, e parte di chjusura di l'espansione termica, resultendu in difficultà d'apertura; S'ellu deve esse apertu in questu momentu, allentate u filu di u cofanu à meza volta à una volta per alleviare a tensione di u troncu, poi tirate u volante.


Tempu di posta: Mar-24-2021