A funzione di a valvula di ritenuta hè di assicurà chì u mezu in u flussu direzionale di u pipeline senza ritornu

Valvula di ritegno, cunnisciuta ancu cum'è valvola di ritegno, valvola di flussu unica, valvola di ritegno o valvola di ritegno, u so rolu hè di assicurà chì u mezu in u pipeline flussu direzionale senza riflusu. L'apertura è a chjusura di a valvula di ritenuta dipende da a forza di flussu di u mezzu per apre è chjude. A valvula di ritenuta appartene à i prudutti di valvola automatica, a valvola di ritenuta permette solu à u flussu di mezu in una direzzione di u pipeline da aduprà, per prevene u fenomenu di ritornu mediu. Hà una vasta gamma di applicazioni, è pò esse adupratu in calibri grandi è chjuchi, vari media è sistema di alta tensione di centrale elettrica.

U principiu di a valvula di ritenuta: a vàlvula di ritturazione aperta si riferisce à affidà si à u flussu mediu avanti per aprire u discu, a stessa ragione per chì u flussu di ritornu mediu per prumove u discu è chjusu, a valvola di ritegimentu hè ancu cunnisciuta cum'è una valvola di ritegno, valvula unidirezionale , Vàlvula di flussu inversu è vàlvula di contrapressione. A funzione principale di a valvula hè di prevene u flussu inversu di u mezzu, per impedisce l'inversione di a pompa è di u mutore di trasmissione è u scaricamentu di u mezzu di cuntenimentu. Hè ancu adupratu per a prutezzione di sicurezza in sistemi ausiliari induve a pressione pò elevà sopra a pressione di u sistema.

Verificate a classificazione di e valvole: a valvula di ritenuta hè aduprata principalmente per impedisce l'usu di u flussu di media in u pipeline. A valvula di fondu è a valvula di fattura d'anatra appartenenu ancu à u sistema di valvula di ritegno.

A valvola di ritenuta pò esse divisa in tippu di ascensore, tipu di swing, tipu di discu trè:

U tippu di sollevamentu hè divisu in 2 tipi verticali è orizzontali, a struttura di sollevamentu si muove longu à l'asse.

Esempii:
(1) A vàlvula di cuntrolli silenziosa di u tippu di sollevamentu hè aduprata in i requisiti di qualità di l'ingegneria di fornitura d'acqua è di drenaggiu di u pipeline; In listessu tempu, pò esse installatu à l'usciu di a pompa, è a rete di tubi cun pressione relativamente alta (PN2.5Mpa) hè un pruduttu impurtante di valvola di ritenuta d'impattu impermeabile.

(2) A valvula di ritegimentu di u silenziatore di sollevamentu hè adatta per l'alimentu di l'altezza di u bastimentu è u sistema di drenaggiu è l'uscita di a pompa, micca adatta per l'occasioni di pipeline di scarichi.

(3) A valvula di ritenuta orizzontale hè adatta per immersione, drenaggio, pompa di scarichi, in particulare per u sistema di scarichi è fanghi.

U tippu swing hè divisu in tippu à una sola valvula, à doppia valvula è à tippu multi-valvula. A struttura di tippu altalena hè selezionata secondu u centru di gravità di rotazione.

Esempii:
(1) A valvula di verificazione di gomma di tippu apertu selettivu hè applicata in u sistema di rete di tubazioni d'acqua urbane, chì ùn hè micca adatta per u pipeline di scarichi cù assai sedimenti.

(2) A vàlvula di ritegimentu di una sola valvula Swing hà a più larga gamma d'usu, pò esse installata in alimentazione d'acqua è drenaje, petroliferi, chimichi, metallurgici, pipeline industriali è altri, l'occasioni più adatte per restrizioni di spaziu.

A struttura di u piattu hè diretta.

Esempiu:
(1) A vàlvula di verificazione di u discu doppiu discu hè aduprata principalmente in u pipeline di fornitura d'acqua di grandi altezze, chì cuntene media corrosivi è acque nere in l'usu di a rete di tubi fluidi.

(2) A vàlvula di ritegimentu di una sola valvula Swing hà a più larga gamma d'usu, pò esse installata in alimentazione d'acqua è drenaje, petroliferi, chimichi, metallurgici, pipeline industriali è altri, l'occasioni più adatte per restrizioni di spaziu.

A valvula di rittrizzione orizzontale hè adatta per immersione, drenaggio, pompa di scarichi, in particulare per u sistema di scarichi è fanghi.


Tempu di posta: Mar-24-2021