Chì sò e valvole di globu sigillate metalliche divise in secondu a forma di u canale di flussu?

Valvula à globu sigillata in metallo

1. Diritta attraversu a valvula di globu

U "drittu attraversu" in a valvula di u globu direttu hè perchè a so estremità di cunnessione hè nantu à un assi, ma u so canali fluidu ùn hè micca veramente "drittu", ma piuttostu tortuoso. U Flussu deve girà 90 ° per passà per u sediu è poi girà indietro 90 ° per tornà à a so direzzione originale. In e valvole cast, a forma è l'area di u canali varieghjanu secondu a dimensione di a valvula è a valutazione di pressione.

A struttura di u canali Z di a valvula di tagliu, o forgia libera di u corpu di forgia forge importerà è esporterà di solitu u portu è a linea centrale di u pipeline in un certu Angulu, vale à dì a forma di u canale di flussu Z, è spessu trasfurmata in riduzzione, quantunque stretta l'apertura è u flussu tortuoso aumenteranu notevolmente a perdita di pressione fluida, in più deve esse nutatu chì girendu l'Angulu acutu in a situazione di travagliu di u fenomenu di cavitazione fluida.

2. Valvula à globu angulare

Ritruvemu à a storia di u sviluppu di a valvula à globu, u sviluppu iniziale hè a valvola à globu Angle, è poi si sviluppa gradualmente in valvula à globu direttu. Ancu se e valvole à globu direttu sò più aduprate oghje, e valvole à globu Angle anu ancu alcuni vantaghji unici.

E valvole à globu angulare permettenu à u flussu di cambià 90 direzzioni è entre sempre da u fondu di u sediu. U corridore hè più apertu è menu tortuosu cà u dirittu, cusì ci hè menu perdita di pressione. E valvole à globu angulare ùn sò micca facilmente erodite da particelle solide. U discu pò esse disignatu in forma di artiglia o di gonna per una migliore regolazione. A causa di u cambiamentu di direzzione di flussu, u corpu di a valvula serà influenzatu da a forza di reazione di u fluidu. Sti forzi sò nurmalmente chjuchi ma ponu aumentà per via di a dimensione di a valvula è di a densità di u fluidu.

E piccule valvole à globu Angle filettate in lega di rame sò largamente aduprate in cundizioni d'acqua pulita. A maiò parte di e valvole à globu Angle industriali sò di tippu di capottu imbullonatu, fatti d'acciaiu fusu, bronzu, acciaio inossidabile è materiali in acciaio duplex.

Dimensioni cumuni è classi di pressione di e valvule à globu Angle sò generalmente DN50 ~ 250 (NPS2 ~ 10), Classe 150 ~ 800. Al di là di sta gamma, un discu equilibratu hè di solitu adupratu per riduce a spinta di u fluidu assiale nantu à u stelo.

3, valvula di stop flussu diretta

A valvula à globu dirittu hè cunnisciuta ancu cum'è valvula à globu in forma di Y o valvula à globu oblicu, pò esse una valvula à traversu è à Angulu in mezu à u statu. Per cambià u canali fluidu tortuosu drittu, u foru di a sede di a valvula è u cuncepimentu di u corpu di a valvula in un certu Angulu, affinchì u canali di flussu diventi più drittu cù l'assi, per riduce a perdita di pressione, hè dunque chjamatu " flussu drittu ". Sta struttura hè pupulare in a maiò parte di l'applicazioni è hè ampiamente aduprata in i sistemi di vapore. A capacità di trasportu solidu hè stata assai migliorata, ma sò necessarie prove attenti in usu. E valvole à globu à flussu direttu anu ancu una sola direzzione di flussu. U corridore hà un diametru pienu è un diametru riduttu. Ùn hè micca adattatu per pigging pig senza rimuovere u cappellu.

U discu hè di solitu pianu, guidatu da artigli o affusolatu per soddisfà i requisiti di e diverse cundizioni operative. U prufilu di u discu affusolatu pò esse disignatu cù più tapers per pruduce una stretta primaria è secundaria. E valvule di discu piatte è di guida di griffe ponu esse dotate di un asciugamanu per pulisce a sede prima di a sigillatura, o un sigillo di gomma pò esse adattatu à u sediu per migliurà a sigillatura di a valvula.

E valvole à globu à flussu drittu sò generalmente cast è valvole ad alta pressione falsificate. In cunfurmità cù e diverse cundizioni di travagliu, materiali speciali cum'è l'acciaio inossidabile bifase ponu esse scelti per a fabbricazione.

4. Valvula di globu à trè vie

E valvole à globu à trè vie sò cumunemente aduprate cum'è valvole direzionali in sistemi à alta pressione. Per esempiu, e valvole di alimentazione d'acqua à alta temperatura è alta pressione di e caldaie di e centrali elettriche. U viaghju hè di solitu adupratu quandu si principia, si ferma o si fiasca.

Un'altra cundizione di travagliu più cumuna cum'è una valvula d'inversione hè u sistema di sollievu di pressione. E duie valvole di sollievu sò muntate nantu à una sola valvola à globu à trè vie, permettendu à l'altra valvula di funziunà nurmalmente quandu una di elle richiede isolamentu o serviziu. A causa di a struttura interna, a valvula di globu à trè vie hà una alta resistenza à u flussu. U cambiamentu di a direzzione di u fluidu produrrà una grande forza di reazione nantu à a grande valvula di globu à trè vie di diametru.

U corpu di e valvole à globu à tee-way hè di solitu in acciaio o in lega. E valvole aduprate in e centrali elettriche sò saldate in testa per superà i prublemi di fughe causati da cunnessioni flangiate.


Tempu di posta: Mar-24-2021