Ci sò parechji tippi di valvole à globu. Cumu sò classificate

Sicondu i materiali di sigillatura, a valvula di globu pò esse divisa in duie categorie: valvula di globu di tenuta soffice è valvola di globu di tenuta dura in metallo; Sicondu a struttura di u discu pò esse divisa in duie categurie: a vàlvula di globu discu equilibratu è a vàlvula di globu discu sbilanciata; Sicondu a forma di u canali di flussu pò esse divisu in canali DC, canali Z, canali Angle, canali DC è trè canali, ecc.

Valvula di globu soft seal

In a valvola di u globu, per impedisce chì i sigilli morbidi sianu danneggiati da u calore, un dispositivu radiante hè installatu davanti à i sigilli morbidi, chì hè cumpostu da un fogliu metallicu cù una grande superficie radiante. In u casu di serviziu d'ossigenu, questu cuncepimentu ùn hè micca abbastanza per prevene u focu di sigilli molli. Per prevene u fallimentu di sta valvula, u passaghju d'entrata fora di u sediu di a valvula deve esse allargatu in modu chì una estremità di u passaghju d'entrata formi una sacchetta in modu chì u gasu caldu si raccoglie luntanu da u sigillu. In a cuncezzione di una superficie di tenuta soffice, hè impurtante da cunsiderà per impedisce chì l'elementu di tenuta morbida sia estrudutu o causatu da un spostamentu di media pressione.

I materiali di tenuta morbida includenu dischi rivestiti in gomma, sedili in PTFE (o altri plastichi) o dischi di metallo incrustati cù materiali non metallici, è dinò a pupulare custruzzione di discu di doppia tenuta dura è dolce. Stu tippu di valvula di tenuta morbida hè spessu aduprata in i media di vapore è di gas, soprattuttu in valvole di ritenuta di stoccaggio in rame à bassa pressione. A forza di chjusura necessaria da a valvula di tenuta morbida hè estremamente chjuca, è u discu di tenuta morbida hè faciule da rimpiazzà. Finu chì a superficia di saldatura di a sede di a valvola ùn hè micca danneggiata, u rimpiazzamentu di u sigillu soffice di u discu di a valvula ristabilirà prestu e prestazioni di a valvula.

1. Discu cupertu cù una valvula di globu di tenuta morbida in gomma

Ancu se u corpu di a valvula adopta una struttura in forma di T, ma in u corpu di a valvula cavità di ingressu à u latu di u canale è a direzzione orizzontale di u sediu 45 °, chì face chì u canale di a valvula sia lineare, per uttene u listessu effettu cum'è u corpu di a valvula di flussu direttu, mediu a capacità di flussu hè bona; È per via di l'usu di una guarnizione morbida di gomma, a prestazione di sigillatura di a valvula hè bona.

A cunchiglia di a valvula hè in ghisa è u discu di a valvula hè cupertu cun EPDM.

A valvula hà e caratteristiche seguenti:

①Senza manutenzione;

②Resistenza bassa di flussu, bona fluidità;

Funzione ottThrottling;

④Design di canna scura (prumuzione di filu internu);

⑤Filetti staminali in u corpu di a valvula fora;

⑥Dà u cuscinettu staminali di a valvula centrale;

Sigillo di soffiettu ⑦EDD;

⑧Protezzione di doppia saldatura;

⑨The cover insulazione hà una funzione anti-condensazione in u stessu tempu;

U corpu di valvula attensibile pò esse cumpletamente insulatu, pò risparmià energia.

A valvula hè aduprata principalmente per un sistema d'acqua calda 10 ~ 120C, riscaldamentu

Sistema è sistema di climatizazione.

2. Valvula di stoppu di tenuta morbida intarsiata senza metalli

A valvula di globu di tenuta morbida intarsiata non metallica hè intarsiata cù politetrafluoroetilene è altri polimeri nantu à u discu, aduprata principalmente in u sistema di gasdotti di a stazione di benzina di u petroliu liquefatu.


Tempu di posta: Mar-24-2021