A valvola di gate hè una di e valvole di tagliu più comunemente usate. Chì sò e caratteristiche di questu

E caratteristiche di a valvola di porta standard naziunale

1, u mumentu d'apertura è di chjusura hè chjucu perchè a valvula di a porta quandu hè aperta è chjusa, a direzzione di u muvimentu di a piastra di a porta hè perpendiculare à a direzzione di flussu di u mediu. Rispuntendu à a valvola à globu, l'apertura è a chiusura di a valvola di porta hè menu sforzu.

2, a resistenza à u fluidu hè chjuca perchè u canali mediu in u corpu di a valvola di a porta hè drittu attraversu, u mediu ùn cambia micca a direzzione di u flussu quandu scorri da a valvola di a porta, cusì a resistenza à u fluidu hè chjuca.

3, a lunghezza di a struttura hè più corta perchè a valvola di a porta hè posta verticalmente in u corpu di a valvula, è u discu di a valvula à globu hè piazzatu in orizzontale in u corpu di a valvula, cusì a lunghezza di a struttura hè più corta chè a valvula à globu.

4, a direzzione di flussu mediu ùn hè micca limitata mediu pò flussu da i dui lati di a valvola di porta in ogni direzione, pò uttene u scopu di l'usu. Più adattu per a direzzione di flussu di u mezu pò cambià in pipeline.

5, bona prestazione di sigillatura quandu a superficie di sigillatura completamente aperta da menu erosione.

6, longu tempu di inattività, alta altezza perchè a valvola di a porta deve esse cumpletamente aperta o cumpletamente chjusa quandu si apre è chjude, u viaghju di a porta hè grande, apertu cù un certu spaziu, di grande dimensione.

7. Quandu a superficia di saldatura hè faciule da dannighjà, ci hè un attritu relativu trà i dui sigilli in cuntattu cù a piastra di a porta è a sede di a valvula, chì hè faciule da dannighjà è affetta a capacità è a vita di serviziu di e parti di saldatura.

8, a struttura cumplessa più parti, a fabricazione è a manutenzione hè più difficiule, u costu hè più altu ch'è a valvula di stop.

A valvola di a porta hà e caratteristiche di a piccula resistenza à i fluidi, di a pressione applicabile larga è di a gamma di temperatura, ecc. Hè una di e valvole di tagliu più comunemente aduprate, aduprata per taglià o cunnesse u mezu in u pipeline. In pienu apertu quandu tuttu u flussu attraversu, u mediu chì corre in questu mumentu a perdita di pressione hè minima. E valvole di porta sò generalmente usate senza a necessità di apertura è chiusura frequenti, è tenenu a porta completamente aperta o completamente chjusa. Ùn hè micca destinatu à aduprà cum'è regolatore o acceleratore. Per i media di flussu à grande velocità, a vibrazione di a porta pò esse causata quandu a porta hè parzialmente aperta, è a vibrazione pò dannà a superficie di sigillatura di a porta è di u sediu di a valvula, è u strangulamentu farà chì a porta sia erodita da i media.

E valvole di porta in ghisa sò cumunemente aduprate in Cina, è ci sò assai prublemi serii cum'è u fretu di u fretu di u corpu di a valvula è a sluice chì cade. U gambu di l'acciaiu à u carbonu di e valvule di purtone in ghisa hè faciule da arrugginisce, a qualità di a guarnizione di l'imballu hè scarsa, è a fuga dentru è fora hè grave. U PN1.0MPa bassa pressione di a porta di l'acciaiu di carbone di carbone di a rete di a valvola rimpiazza a valvula di porta di ferru tradiziunale, è risolve efficacemente i prublemi cum'è a cunchiglia di a valvula di ferru di ghisa hè faciule da cunghjelà è cracke, a porta di a porta hè faciule da cascà, u gambu di a valvula hè faciule da arrugginisce, è e prestazioni di sigillatura ùn sò micca affidabili.


Tempu di posta: Mar-24-2021