Breve introduzione di diverse serie di valvole di porta

Sicondu a forma di cumpunenti di sigillatura, e valvule di porta sò spessu divise in parechji tippi diffirenti, cume: valvola di porta di cuneo, valvola di porta parallela, valvola di porta doppiu parallela, porta di doppia porta di cuneo, ecc. valvule di porta parallele.

1. Valvula di porta di cunei di canna scura

A parte di apertura è di chiusura di a valvola di a porta staminali scura hè a piastra di a porta, a direzzione di u muvimentu di a piastra di a porta hè perpendiculare à a direzzione di u fluidu, a valvola di a porta pò esse aperta solu è cumpletamente chjusa, ùn pò micca esse regolata è limitata . A piastra di a porta hà duie facce di sigillatura. E duie facce di sigillatura di a valvola di porta di modu cumunamente adupratu formanu una zeppa. L'angulu di cunei varia cù i parametri di a valvula, di solitu 50, è 2 ° 52 ′ quandu a temperatura media ùn hè micca alta. A porta di a valvula di porta cunei prodotta da a valvula Zhejiang Star Ou pò esse trasformata in un tuttu, chjamatu porta rigida; Pò esse ancu trasformatu in una porta chì pò pruduce traccia deformazione per migliurà a so tecnulugia è cumpensà a deviazione di a superficia di sigillatura Angulu in u prucessu di trasfurmazione. Questa porta hè chjamata porta elastica.

2. Valvula di porta d'insulazione

A valvola di porta d'isolamentu termicu hè aduprata principalmente in sistemi petroliferi, chimichi, metallurgici, farmaceutici è altri, a giacca di a valvula hè saldata trà e duie flange di a valvula, u latu di a valvula, u fondu hè furnitu cù una cunnessione di giacca, u a giacca pò passà liberamente à traversu vapore o altru mezu d'isolamentu termicu caldu, per assicurà chì u mezu viscosu possa scorrere senza intoppi attraversu a valvula.

3. Valvula di porta di u soffiu

A parte di apertura è di chiusura di a valvola di a porta di u soffiu hè un discu in forma di tappu, a superficie di sigillatura hè piatta o cònica, è u discu si move in una linea retta longu a linea centrale di u fluidu. A forma di u muvimentu di u gambu di a valvula, ci hè un tippu di canna di sollevamentu (alzà di a gamba, volantinu chì ùn si alza), ci sò ancu di sollevamentu di tippu di canna girevole (volante è gambu di valvula inseme di sollevamentu rotativu, noce in u corpu di a valvula). E valvole à globu ribbled sò adatte solu per l'apertura piena è a chjusura piena. A regolazione è a stretta ùn sò micca permessi. Stu tipu di valvula deve esse generalmente installatu in orizzontale in u pipeline.

4. Valvula di porta in inox

Valvola di cancellu in acciaio inox pressione nominale: 1.0Mpa, 1.6Mpa, 2.5Mpa; 2, pressione di prova di cunchiglia: P = 1.5Pn; 3. Pressione di prova di guarnizione: P = 1.1Pn; 4, pressione di sboccu: PN1.0MPa valvula di porta in inox 0.09 ~ 0.8Mpa, PN1.6Mpa valvula di porta in inox 0.10 ~ 1.2Mpa, PN2.5Mpa valvula di porta in inox 0,15 ~ 1.6Mpa; 5. Mediu appiecabile: acqua; 6. Temperatura applicabile: 0 ℃ ~ 180 ℃.

5. Valvula di porta di guarnizione di sede elastica

6. Valvula di porta di u cultellu

A parte di apertura è di chiusura di a valvola di a porta di u cultellu hè a piastra di a porta, a direzzione di u muvimentu di a piastra di a porta hè perpendiculare à a direzzione di u fluidu, a valvola di porta di u cultellu manuale pò esse aperta solu è cumpletamente chjusa, ùn pò micca esse regolata è strangulatu. A piastra di a porta hà duie facce di sigillatura. E duie facce di sigillatura di a valvola di porta di modu cumunamente adupratu formanu una zeppa. L'angulu di cunei varieghja cù i parametri di a valvula, chì hè di solitu 50. Pò ancu fà generà traccia di deformazione di u ram, per migliurà a fabbricabilità, cumpensà a superficie di sigillatura Angulu in u prucessu di a nostra deviazione di trasfurmazione, a porta hè chjamata valvula di porta di cultellu di discu elasticu hè chjusa, a superficia di sigillatura pò solu s'appoghja nantu à una pressione media per sigillà, chì dipende da una pressione media, u discu serà da l'altra parte di a sede di a valvula di pressione di superficie di sigillatura per assicurà chì u sigillu faccia sigillo, A valvula di porta di u cuteddu di stella o zhejiang hè a produzzione di valvula adopra una sigillatura forzata, a valvula hè chjusa, per affidassi à a forza esterna hà forzatu a pressione di u ramu à u sediu, per assicurà chì a superficie di sigillatura di stu tipu di sigillatura di valvula sia generalmente installata in u pipeline.

7. Valvula di porta di bassa temperatura

A parte di apertura è di chiusura di a valvola di porta à bassa temperatura hè a piastra di a porta, a direzzione di u muvimentu di a piastra di a porta hè perpendiculare à a direzzione di u fluidu, a valvola di a porta pò esse solu aperta è cumpletamente chjusa, micca per regulazione è limitazione. A piastra di a porta hà duie facce di sigillatura. E duie facce di sigillatura di a valvola di porta di modu cumunamente adupratu formanu una zeppa. L'angulu di cunei varia cù i parametri di a valvula, di solitu 50, è 2 ° 52 ′ quandu a temperatura media ùn hè micca alta. A porta di a valvula di porta di cunei pò esse fatta in un tuttu, chjamata porta rigida; Pò esse ancu trasformatu in una porta chì pò pruduce traccia deformazione per migliurà a so tecnulugia è cumpensà a deviazione di a superficia di sigillatura Angulu in u prucessu di trasfurmazione. Questa porta hè chjamata porta elastica.

8. Valvula di porta manuale flangiata

A valvula di porta flangiata hè una modalità di cunnessione di a valvola di porta flangiata, stu modu di cunnessione hè cumunu. A valvola di porta flangiata hè stabile è affidabile quandu hè aduprata in pipeline, dunque hè sbagliatu aduprà una valvola di porta flangiata in u pipeline ad alta pressione.

9. Valvula di cancellu sipoltu

10. Aprite a valvula di porta di cunei staminali

U tippu di valvola di porta, secondu a cunfigurazione di a superficia di saldatura pò esse divisa in valvola di porta di tipo cunei è valvola di porta parallela, a valvola di porta di tipo cuneo pò esse divisa in: tippu di porta unica, tippu di porta doppiu è tipu di porta flessibile; E valvole di porta parallele ponu esse divise in porta unica è doppia porta. Secunnu a pusizione di vite di u gambu, pò esse divisu in valvula di porta di gambu luminosa è valvola di porta di gambu scura. Quandu a valvula di a porta di a stemma hè chjusa, a superficia di sigillatura pò esse sigillata solu da a pressione media, vale à dì, a superficie di sigillatura di a porta hè pressata à l'altra parte di u sediu di a valvula per assicurà a superficie di sigillatura, chì hè autosigillante . A maiò parte di e valvole di porta sò furzate à sigillà, vale à dì, quandu a valvula hè chjusa, hè necessariu contà nantu à una forza esterna per forzà a porta à u sediu di a valvula per assicurà a superficie di sigillatura di u sigillamentu.

Valvula di cancellu in ghisa cù filettatura interna

A parte di apertura è di chiusura di a valvola di a porta di u filu internu hè un discu in forma di tappu, a superficie di sigillatura hè piatta o cunica, è u discu si move in una linea diritta longu a linea centrale di u fluidu. A forma di u muvimentu di u gambu di a valvula, ci hè un tippu di canna di sollevamentu (alzà di a gamba, volantinu chì ùn si alza), ci sò ancu di sollevamentu di tippu di canna girevole (volante è gambu di valvula inseme di sollevamentu rotativu, noce in u corpu di a valvula). E valvole à globu ribbled sò adatte solu per l'apertura piena è a chjusura piena. A regolazione è a stretta ùn sò micca permessi.

11. Valvula di porta piatta

Una valvola di porta piatta hè una valvola scorrevole cù un elementu di chjusura di porta parallela. U membru di chjusura pò esse una porta unica o una porta doppia cun un meccanismu di retrazione tra di elli. A pressione di a porta à u sediu hè cuntrullata da a pressione media chì agisce nantu à a porta flottante o u sediu flottante. In u casu di una valvola di porta piatta à doppiu discu, u meccanismu di back-up vistu nantu à e duie porte pò integrà sta compressione.

12. Vàlvula di cancellu in doppiu discu in ghisa

E valvule di cancellu in ghisa à doppiu discu sò largamente aduprate in petroliu, chimica, farmacia, energia elettrica è altre industrie. In pressione nominale ≤ L, 0MPa vapore, acqua, oliu è altri pipeline di media, aduprati per l'apertura è a chjusura.


Tempu di posta: Mar-24-2021