Pressione di valvula standard americana è introduzione di cunversione di pressione di valvula standard naziunale

Usemu generalmente Pn, CLass, sò un modu di pressione, a differenza hè chì rapprisentanu a pressione sottu a temperatura di riferimentu currispundente hè diversa, u sistema europeu Pn si riferisce à a pressione currispondente à 120 ℃, mentre u standard americanu si riferisce à a pressione currispondente à 425,5 ℃. Dunque, in u scambiu di ingegneria ùn pò micca solu solu per a cunversione di pressione, cum'è CLass300 # solu cun cunversione di pressione deve esse 2,1 Mpa, ma se tenete contu di l'usu di a temperatura, a so pressione currispondente aumenterà, secondu a pressione di a temperatura di u materiale prova hè equivalente à 5,0 Mpa.

Ci hè dui tipi di sistema di valvula: una hè a Germania (cumpresu a Cina) cum'è rappresentante di a temperatura normale (a Cina hè 100 gradi, a Germania hè 120 gradi) pressione di travagliu permissibile cum'è u puntu di riferimentu di u sistema di "pressione nominale". Unu hè u "sistema di pressione di temperatura" rappresentatu da i Stati Uniti, chì si basa nantu à a pressione operativa ammissibile à una certa temperatura. In u sistema di pressione di temperatura di i Stati Uniti, tutti i livelli sò basati nantu à 454 gradi eccettu 150LB basati nantu à 260 gradi. A 150 lb (150psi = 1MPa) Classe 25 di valvula in acciaio à carbonu hà un stress ammissibile di 1MPa à 260 gradi, ma u stress ammissibile à temperatura ambiente hè assai più grande di quellu, circa 2.0MPa.

Dunque, si dice generalmente chì u livellu di pressione nominale chì currisponde à u Standard Americanu 150LB hè 2.0MPa, u livellu di pressione nominale chì currisponde à u 300LB hè 5.0MPa, ecc. Dunque, a pressione nominale è u gradu di pressione di temperatura ùn ponu micca esse cambiate secondu a formula di trasformazione di pressione. Pn hè una rapprisintazione numerica di codice cunnessu à a pressione, hè di furnisce un numeru circolare cunveniente per riferimentu, Pn hè apprussimativamente equivalente à a pressione normale di temperatura numeru Mpa, hè generalmente adupratu in a pressione nominale di e valvole domestiche.

Per a valvula di cuntrollu di u corpu di a valvula in acciaio à carbonu, si riferisce à a pressione massima di travagliu ammissibile quandu si applica sottu à 200 ℃; Per u corpu di ghisa, a pressione massima di travagliu permessa per u serviziu sottu 120 ° C; Per e valvole di cuntrollu cù corpi in acciaio inox, pressione massima di eserciziu permessa per u serviziu sottu 250 ° C. Quandu a temperatura di funzionamentu aumenta, a resistenza di pressione di u corpu di a valvula serà ridutta. E valvole standard americane esprimenu pressione nominale in classe libbra, chì hè un calculu di a temperatura di legame è di a pressione di un metallo secondu ANSIB16.34. U mutivu principale perchè a libbra è a pressione nominale ùn sò micca una per una corrispondenza hè chì a libbra è a pressione nominale anu dati di temperatura differenti.

Di solitu adupremu software per calculà, ma hè ancu impurtante di sapè cumu aduprà e tavule per circà i gradi di pesu. In Giappone, u valore principale di K hè adupratu per indicà u livellu di pressione. Per a pressione di u gasu, in Cina, usamu generalmente l'unità di massa "kg" (invece di "jin"), l'unità di kg. L'unità di pressione hè kilogrammi per centimetru 2, è un kilogramu di pressione hè un kilogramu di forza chì agisce nantu à un centimetru quadratu. Similmente, currisponde à stranieri, per a pressione di u gasu, a unità di pressione comunemente aduprata hè "psi", l'unità hè "1pound / inch2", hè "Pounds per inch inch", u nome cumpletu inglese hè Pounds per inch inch.

Ma hè più comunemente chjamata unità di massa, o LB., chì hè in realtà LB. Hè a forza di libbra. Tutte l'unità in unità metriche ponu esse elaborate: 1psi = 1 libbra / Inch2 ≈0.068bar, 1bar≈14.5psi≈0.1MPa, l'Europa è i Stati Uniti è altri paesi aduprati à aduprà psi cum'è unità. In i Class600 è Class1500 chì currispondenu à u standard europeu è u standard di i Stati Uniti anu dui valori diversi, 11MPa (chì currisponde à a classa di 600 liri) hè u dispusitivu europeu, questu hè in u "ISO7005-1-1992 Steel Flanges" in e dispusizioni; 10MPa (currispondente à a classe 600 liri) hè u regulamentu di u sistema americanu, chì hè stipulatu in ASMEB16.5. Dunque, ùn si pò dì assolutamente chì a classa currispundente di 600 sterline hè 11MPa o 10MPa, è e disposizioni di i diversi sistemi sò diverse.

U sistema di valvule hà principalmente 2 tippi: unu hè a Germania (cumpresu a Cina) cum'è rappresentante à a temperatura normale (a Cina hè 100 gradi, a Germania hè 120 gradi) pressione di travagliu ammissibile cum'è u puntu di riferimentu di u sistema di "pressione nominale". Unu hè u sistema di "pressione di temperatura" rappresentatu da i Stati Uniti, chì si basa nantu à a pressione di travagliu permissibile à una certa temperatura. In i Stati Uniti, u sistema di pressione di temperatura hè basatu nantu à 454 gradi eccettu per 150LB basatu nantu à 260 gradi.

Per esempiu, u 150LB. A valvula # 25 in acciaio à carbone hà un stress ammissibile di 1MPa à 260 gradi, mentre chì u stress ammissibile à temperatura ambiente hè assai più grande di quellu, circa 2.0MPa. Dunque, si dice generalmente chì u livellu di pressione nominale chì currisponde à u Standard Americanu 150LB hè 2.0MPa, u livellu di pressione nominale chì currisponde à u 300LB hè 5.0MPa, ecc. Dunque, a pressione nominale è u gradu di pressione di temperatura ùn ponu micca esse cambiate secondu a formula di trasformazione di pressione.


Tempu di posta: Mar-24-2021